呀婆打機一招KO你!瑞典耆英CS電競隊Silver Snipers!比賽中3次「爆頭」擊敗對手!

大家一直以為打機是年輕人世界?原來求快速思考同反應嘅電子競技,呀婆已經加隻腳啦!不少職業電競選手到30歲前都會退役,轉為做教頭或KOL。不過最近一隊參加 Dreamhack Digital Festival 的《Counter Strike》比賽隊伍 Sliver Snipers,竟然3男2女都是耆英!最年輕成員 Monica Idenfors 都已經 62 歲,而平均年紀是71歲,強呀!

Sliver Snipers係由 Lenovo 贊助嘅隊伍,全團成員皆是年過 60 嘅退休長者,而佢地從來冇接觸過《Counter Strike》,而且只有 3 星期訓練就要上場比賽,對手都係具經驗年輕人,但成績都唔能夠睇小呀!

最年長嘅 81歲啊公,遊玩總時數為 55 小時,勝率為 14%;

最年輕嘅 62 歲啊嫲,遊玩時間亦係全隊最長 69 小時,勝率為 17% 。

當中還有 25% 勝率嘅63歲呀婆~佢玩咗 65 小時,共殺205個人!係當中最強!

當年於 CS:GO 年代中名戰隊 Ninjas in Pyjamas(NiP)團隊成員兼Potti,就係佢地依家嘅教頭。

雖然Sliver Snipers最後慘敗,但遊戲中都有成員曾經3次爆頭對手,呢件事令佢地於電競界獲得不少正面迴響。Ingemarsson 準備為長者提供免費課程,令更多長者可以遊過遊戲訓練反應同思考能力,至於 Silver Snipers 亦會考慮進軍其他遊戲,大家拭目以待啦!

#Follow us on Instagram